söndag 5 september 2010

lägesrapport

Såhär långt har jag kommit- rolig stickning! Jag tror garnvalet blir bra, även om det inte är luddigt som "originalet".
Det är ingen stickning jag tar med mig på spårvagnen direkt, men nu har jag i alla fall rätt bra kläm på diagrammet och lyckades se en film på tv igår kväll medan jag stickade. Så det känns bra. Nu kommer snart "At the same time"- delen av mönstret. Usch, känner jag då. Så lätt att man missar något. Får se till att ta fram pennan och anteckna vart jag är hela tiden.
Hur går det för er andra?

2 kommentarer:

  1. Just nu ligger min Acorns till sig, det har varit en del annat, men jag längtar. Jag gillar verkligen att sticka den även om jag än så länge inte klarar TV-tittning samtidigt.

    SvaraRadera
  2. Din ser jättefin ut! Jag har också lagt min åt sidan för lite annat en stund, men snart så ;o)

    SvaraRadera